måndag 30 mars 2009

Första dagen på "komma-igång-veckan"

Puhh vilken dag! Började med att jag gick upp vid 7 tiden för att börja ta mig in till stan för att hinna träna innan skolan började, jobbigt men skönt var det! Imorgon ska jag försöka träna ännu mer, känner att jag behöver det och dessutom så har jag ju den där "komma-igång veckan.." Men jag ska klara det! Jag ska dessutom inte bara försöka träna, nej, jag ska börja äta nyttigt! Jag följer den här tjejens blogg --> Timjan hon lägger in bilder på den vegan maten hon äter, och det mesta ser så gott ut (dessutom nyttigt)!

Tanken var också att det skulle bli träning nu på kvällen också, men det blev inte så, det får bli läxor och annat istället. Men jag kanske går på en lite kvällspromenad innan jag går och lägger mig? Hum.. Skulle vara skönt, jag brukar somna lättare då. Det får bli så!



Min frukost
1 glas Proviva mango, gröt med mjölk och jordgubbssylt + en tablett rosenrot

Vi kanske hörs lite senare!
Puss&kram

4 kommentarer:

  1. Jaha ok, verkar krångligt med.. haha.. e inte så haj på sånt där med o fixa grejer på internet =P E helt stolt över att jag lyckades fixa e blogg :D. Haha.. ja men vet aldrig.. e tur att dom e tillsammsn i verkligheten iaf.. =) Passar ihop tycker jag

    SvaraRadera
  2. hehe verkligen! Den har sugit ganska rejält. Nämnde lite de jag också¨. Jag nöjer mig med g så orkade inte äns snacka med henne om det. Sa att upplägget var dåligt osv på kursen (a)

    hehhe nu var det tisdag.. hahah har inte bloggat på länge :/ Men men har ingen lust (a)
    Kram

    SvaraRadera
  3. svar: tack så mycket!:)
    / http://Sarahdem.blogg.se

    SvaraRadera