söndag 29 mars 2009

Hälsoveckan drar igång!

God kväll!

Kände att jag blev tvungen att slänga in ett till inlägg innan det börjar närma sig att återgå till vardagen för att plugga och sedan sova. Jag hade faktiskt tänkt att försöka gå och lägga mig tidigt idag för jag tänkte att jag ska göra en "börja-träna-och-vara-hälsosam"-vecka. Därför så kommer det se ut såhär imorgon:

ca 8.50-10.15 Träna på Sats
10.30-15.00 Skola
18.00- ca 19.30 träna på sats med pappa
20.00 Hem och plugga inför NP svenska + tyska

Yes, känner att det kommer bli en heldag med träning imorgon, men det ska inte bara var träning imorgon, nej det ska bli träning nästan hela veckan! Jag har bestämt jag: Jag ska få tillbaka min fasta kropp nu till våren!

Dessutom känner jag att jag måste få ur mig min irretation över det där med att jag råkade radera min tidigare blogg.. Suck alltså! Jag brukade ha 20 i genomsnitt som läste min blogg, ibland mer, och hittils idag har 15 klickat sig in på min blogg.. Hoppas verkligen att ni alla hittar mig igen!


Jag (SazDarling)
Välkomnar mina gamla och nya läsare till min nya blogg!
P.S. vad tycker ni om den nya layouten där uppe? Kommentera!

4 kommentarer:

  1. Ah jag älskar också gossip girl! Alltid så spännande, nu e det bra iaf med serena o dan, det e huvudsaken! :D Assnyg layout du hade gjort där uppe! Förstår inte hur man gör sånt så min blogg får se lite tråkig ut tills jag fått hjälp!:D

    SvaraRadera
  2. Ja, vi har haft en fantastisk helg. nu längtar jag redan till påsk då vi åker till fjälls igen..

    SvaraRadera
  3. Jonna in your face30 mars 2009 kl. 13:01

    Någon verkar ha dyslexi...det stavas irritation!



    Jag är ledsen men jag och flera andra ser dig inte som en bloggdrottning. Hitta på något annat att göra istället...

    SvaraRadera
  4. sv: jag vet!! :D Det är så sjukt bra :D Jag kan inte förstå dem som inte gillar vänner :O

    SvaraRadera