söndag 29 mars 2009

NI har väl inte glömt klockan?

Hej bloggen!

Andra dagen på den här nya bloggen dårå, hoppas verkligen att de flesta av de gamla läsarna börjar lyckas hitta hit, men det återstår väl att se...

I alla fall, igår var det rätt myigt att stänga av all elektricitet och umgås med familjen! Vi satt och spelade "hej knäckt!", har någon av er spelat det? Så himla kul var det! Sådant borde vi göra oftare! Sen blev det till att se "jag vet vad du gjorde förra lördagen" så himla roligt det är! Jag rekomenderar alla att se det någon gång! Ni kommer skratta, jag lovar! ;-)
Nu har väl inte heller glömt att ställa fram klockan nu? Det är ju sommartid som gäller nu! (Hoppas bara att sommaren är på väg nu också!)


Idag skulle det gentligen bli träning, men det blev inte så. Suck.. Jag hade sett fram emot att få röra lite på sig, men jag fåt väl nöja mig med att jag och pappa ska på möte inför ett jobb som jag ska få nu till våren. Längtar tills dess, så att man kan få lite extra pengar i fickan så att säga.
Just nu sitter jag och kollar på "Let's dance" reprisen, blev tvungen att se Lailas och Tobias sista dans igen! Den var ju helt jävla underbar! Fy vad arg jag blev för att de inte vann! Hon förtjänade verkligen det! Hur tänker Sverige egentligen?


Bild från i sommaren 2008
Nu vill vi ha vår och sommar!

2 kommentarer: