tisdag 31 mars 2009

Fjällen på lovet!

Hej bloggen!

Oh vad trött jag är! Är det tillåtet att vara det vid den här tiden? Dessutom har jag träningsverk..

Dagen kändes så onödig, för vår svenska lärare kom aldrig till lektionen.. Suck, dock hade jag tyska så inte så farligt för mig, men dock kände jag medlidande för Cami, Malin och Ida som inte hade någon mer lektion än svenska, men vi mådde snart bra igen efter en shopping runda inne i Globen! Tyvärr har jag inte fått in pengar på mitt konto än så jag kunde inte köpa något.. Vilket jag blev så ledsen på för vi hittade så mycket fint! Malin, Ida och Cami däremot köpte med sig en hel ny garderob ;-)

Pratade med Bella sedan när dagen i skolan började närma sig sitt slut, och fick reda på att hon skulle till fjällen på lovet och innan dess till Gotland med skolan. Det innebar = INGEN BELLA PÅ HELA LOVET!? FY FAN!!

Jag: Näää, BAJS! Fy fan, kan inte jag följa med?
Bella: Jag vet inte.. Tror inte det finns plats i bilen.. Det skulle vara om du åkte upp med buss eller något..
Jag: Bajs FAN! Ajja, får väl kolla priser dårå.


Lite senare i ett sms från Bella: du kan följa med! Det finns plats i bilen!!!

Tror ni jag blev glad!? Jag och Bella ska upp till fjällen!!! :D

3 kommentarer:

  1. Ahh men jag var tvungen, hon var så otrevlig xD Tss jag skiter faktiskt i betyget.. är så otroligt lättad över att det äntligen är över ;)

    Nej precis, betyget är skitsamma vad jag fick i en fotokurs liksom xD hahah!

    Mjoo verkligen, men börjar få tillbaka det lite nu känner jag.. var så kul i helgen att jag inte palla.. (:

    heheh aa , tack så mkt! (a)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ne stolt borde du va! Jag måste försöka få till bra bilde rpå mig till min header men det e fan omöjligt! :D Ha en trevlig kväll! God natt!

    SvaraRadera
  3. hej hur är allt med dig söt? fin blogg du har:)

    SvaraRadera