onsdag 1 april 2009

Vår!

Åh vilken härlig dag! Nu börjar man verkligen känna att våren är på väg (hoppas bara att den stannar nu också..). Idag har det varit NP i svenska B, tror nog att det gick ganska bra, hoppas bara att de lärarna som bedömer den också tycker det. Hur har det gått för er som skrivit?

Träffade Bella på bussen, och det blev planering av fjällenresan, ohh jag kan knappt vänta! Det ska bli så kul!
Nej nu måste jag ut och gå en stund känner jag, man måste ju ut och njuta av solen så mycket man kan! Vi hörs lite senare.


Hade på mig ett par av mina ballerina skor för första gången idag!

Puss&kram

4 kommentarer:

  1. Det är så härligt nu med vår :)

    SvaraRadera
  2. hoppas våren kommer för att stanna. sol.
    värme. grönska

    unzip.se
    unzip.se

    snyggast underkläder till rätt pris

    SvaraRadera
  3. allt är bara bra med mig,njuter för fullt av det underbara vädret idag:) har du gjort ngt spec?

    SvaraRadera
  4. Det är så härligt med vår!
    Och ser skönt ut med ballerina skor.
    Tror jag får sätta på mig mina jag med!

    SvaraRadera