söndag 7 juni 2009

Bakis två dar efter festandet?

Shiit skulle ni tro mig om jag sa att jag har känt mig som om jag vore påverkad fast det egentligen var tanken att vara bakisdagen? Så var det igår iaf, det är först idag som jag har blivit mer åt bakisdag-hållet... Men nu är det över och resultatet av allt är ett sår strax över ögat, blåmärken och grymt stel i ryggen trots detta så var det inte hemskt, nej TVÄRTOM! Det var så jävla kul på Bellas student och mottagning!!! Detta kommer sent att glömmas!

Idag har jag varit hos Bella hela dagen, det har varit riktigt lungt och skönt. Vi har också varit och röstat, så någon nytta har vi väl gjort ;) annars har vi bara tittat på TV och chillat, snacka massa, ni vet. Allt det som vi tjejer gör ni vi inte orkar göra så mycket.

Imorgon måste jag åka in till skolan och lämna en skoluppgift, men jag ska inte åka upp tidigt för det. Usch nej! Här ska sovas ut! Helt ärligt så tycker jag att jag förtjänar det. Nu tänker jag också gå och lägga mig så vi kanske hörs imorgon! Puss&kram!


Det var helvilt!

2 kommentarer:

  1. hejsan! hur ha din dag vart? kram

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du hade kul :)

    Vad kul att du är med och tävlar! Kika in på söndag då vinnaren kommer att avslöjas!

    SvaraRadera