torsdag 4 juni 2009

Det är officiellt

Shiit vad mycket det är att göra nu! Eller rättare sagt, det var mycket att göra: NU ÄR JAG OFFICIELLT KLAR MED ALLT SKOLARBETE! Skönt! Bara lite stök kvar...

Det var inte bara plugg idag, nej nej. Jag åkte också in till skolan för att lämna tillbaka massa böcker och grejer, sen sålde jag min parfym till en tjej idag (jag håller bokstavligen på att radera hur mycket kläder och skit som helst och ersätta det med nytt!), sen har jag också köpte lite nya saker till min garderob.
Mormor och Morfar kom också upp till oss idag, jätte trevligt att ha dem på besök! De kommer stanna tills på söndag.

Imorgon är det Bellas student!! Underbart eller hur!? :D Ska bli så kul att se henne springa ut ur skolan, åka flak med henne och sedan vara med på mottagningen! Ser verkligen fram emot det! :D Nu måste jag sussa! Vi höres mina underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar