lördag 13 juni 2009

Klubb Gustav varje fredag resten av sommaren!

Godmorgon sunshines! Uppe med tuppen är jag, men det är bara för att jag ska jobba nere på vår båtklubb idag. Det ska fixas och grejas inför seglarskolan.
Iaf något roligare var fest igår! Det hade kunnat bli så himla kul om det inte var så att vi behövt gå tidigare eftersom vi jobbar, men det höll på att bli riktigt kul medan vi var där! Tack för att vi fick komma Gustav :) Efter att jag jobbat fördigt så ska man fixa till sig och så igen för då ska vi ut och fira Anastastia som tog studenten för jäääätte länge sedan men ingen av oss kunde komma! Men ikväll blir det lite firande istället :D Det ser vi fram emot!


Så här glad blev Gustav när vi gav honom sådana där saker som är fulla med saft och sen kan man stoppa in dem i kylen så blir det isglas :P


Elin smet iväg till Barskåpet, haha
Nej hon öppnade kylen bara


Min älskling och Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar