torsdag 11 juni 2009

Fröken Busy?

Shit här höll man på att glömma att slänga iväg ett inlägg för dagen! Men ni får ursäkta mig jag är en liten busy tjej (eller populär med andra ord, höhö ;)

Idag har jag tillbringat dagen med Elin-gumman, grymt härligt att se henne igen! Hon fick lov idag, suger för mig eftersom jag inte får lov för ens imorgon! Suck då ska man pallra sig in till stan för att vara där till kl 10.30... Varför ska skolavslutningar vara så tidigt? Kan de inte vara senare på dagen så att man kan få sova lite? Det ska ju vara lov för tusan!!

Efter skolavslutningen ska jag träffa Bella en stund, hon ska åka till Riga över helgen så därför passar man ju på att träffa henne, även om det bara är över helgen, men hon är som en syster och drog för mig!<3
Iaf, efter att ha träffat Elin så träffade jag Bella, vilken överraskning va!? ;) Haha! Vi har myst och kollat på "mitt liv som popstjärna" och "Mean Grils", LÖÖÖÖÖÖVE IT!


Tänk om man kunde få vara lika brun som Lacey Chabert... Man känner ju sig som värsta blekfisen jämfört med henne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar