lördag 13 juni 2009

Mirakelkur

Jobb tär verkligen på en! När jag kom hem efter jobbet idag så trodde jag verkligen att jag skulle somna när jag kommit innanför dörren, bara lägga sig ner på golvet i hallen och snarka lite. Men efter att fått i sig lite god mat, duschat och tvättat håret så piggna jag till lite.
Egentligen skulle vi ha firat Anastastia ikväll men jag tror vi alla var för trött för det + att det regnar... Men vi får ta det en annan dag! Ikväll blir det mys framför TV:en med smoothie, "no country for old men" samtidigt som jag ger mina fötter och händer en mirakelkur! Bäst är att smörja in fötterna i någon dryg kräm och sedan ha plastpåsar och en raggsocka eller som jag har tagit: tofflor och ha det på i minst 30 min, men gärna mer! Händerna ger jag en grym näring genom mitt Depend-kit som finns på Kicks! Sen ska jag måla dem också bara, men nu ska jag fortsätta att kolla på "No country for old men".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar