fredag 12 juni 2009

Flickan med den egna stilen

Hej sötungar! ÄNTLIGEN har man fått sommarlov!! Det känns Underbart!! Jag har gått omkring med ett grymt stort leende på läpparna hela dagen och varit hög på endorfiner! Men det är väl så det ska vara när man fått lov? För att fira att jag fått lov köpte jag mig en lite "välkomen-till-sommarlovet-present"! En partyväska i äkta skinn!! Men som jag gjort med de andra plaggen, jag tänker inte säga vart jag köpt den ;) Fick faktiskt en fråga varför jag inte säger det och det är för att jag vill ha en egen stil som jag inte vill att ni ska härma, kanske att jag säger vart jag köpt sakerna en vacker dag, tills dess för ni vänta! Mjoouu!
Ikväll ska jag träffa Elin och så blir det lite fest, fast inte länge, jag ska jobba imorgon... SUCK!


Är inte min nya skinnväska GRYMT SNYGG!!??

1 kommentar: