söndag 14 juni 2009

Saknar!

Haha! Vet ni vad jag nyss såg? Att den bilden jag lagt in på mig med kepsen, jag ser ut att ha världens största näsa! Men så är inte fallet, tror jag i alla fall, jag kanske har världens största näsa?

Imorgon så blir det jobb! Då ska jag och mitt seglar-gäng, som jag tränar på onsdagar, åka in och vara med på Ericsson JR CUP! Ser verkligen fram emot att sitta i en båt då det regnar och blåser mycket... Nej nu ska vi inte vara negativa! Det kommer bli kanon! Imorgon kommer jag nog träffa A också, men det blir senare på kvällen.

Nu ska jag snart gå och lägga mig så att jag är pigg inför imorgon! Uppstigning kl 06.20!


Hade mys framför TV:en med glass, igen!


Jag måste tillägga att Malin åkte till Canada idag och hon ska vara bort typ hela lovet! :'(
Jag fick inte ens säga hej då ordentligt!! Kommer sakna dig under lovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar