onsdag 10 juni 2009

Var nöjd med allt som livet ger!

Jag är lycklig. Trots att det regnar så är jag lycklig! Trött är jag också, men det är en annan 5:a. Varför är jag så lycklig då? Jo jag har gjort grymt bra köp!! Jag är grymt nöjd med mig själv! Jag och Bella åkte in såå JÄVLA TIDIGT! För att kunna vara bland de första som fick ta del av rean! Vi åkte 8.30 från Dalarö, var inne i stan 9.15... Herreguuuud!!! Shopocholics? YES!



Mina köp!
Men jag kommer inte säga vart de kom ifrån, för de är hemligt ;) haha!



Jag var nöjd med mina solglasögon!


Min pappa hade ett par nästan exakt likadana!

Ni har väl inte missat min andra blogg!? Där ligger mer kläder uppe nu!! Spana in!
Kör en Kissie: I know you love me! Puss&kram på er!! <3

2 kommentarer:

  1. varför berättar du inte vad grejerna kommer ifrån????

    SvaraRadera