tisdag 9 juni 2009

Imitationer

Här sitter jag, en måndags kväll. Egentligen är jag ganska trött så borde nog gå och lägga mig. Men det känns som om jag har mycket att tänka på, fast jag borde inte tänka på allt för det finns ingen annledning.

Iaf så träffade jag Becca en stund idag, det var jätte mysigt att se henne igen! Dessutom var hon grymt snäll som gav mig en mineral foundation som hon själv inte kunde använda för den var inte bra för hennes hy. TACK VÄNNEN! :D

Imorgon ska jag upp ganska tidigit, ska se på när Malin springer ut ur skolan, sen blir det nog fika med Becca och P. Det kommer vara så kul att se Malin att få springa ut ur skolan!! :D Grattis säger jag redan till dig gumman!

Men jag måste också lägga upp den här länken! http://www.youtube.com/watch?v=KVKG9pNxtZk&feature=related så himla klockrent!!! :'D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar