tisdag 2 juni 2009

Ich sprechen durch!

Äntligen har min kamera laddat klart så att jag kan skriva ett inlägg till er!

Idag har varit en riktigt lång dag, kanske kan bero på det tråkiga vädret? Vart tog solen vägen? Man vill ju hinna bli brun tills skolavsltningen! I alla fall, idag hade jag slutprov i tyska, det gick väl sisodär. Kan ju alltid hoppas på det bästa, men får se.

Imorgon ska jag till tandläkaren, kl 8.50! Sen skola kl 14.00-15.30, 17.30 är det seglingsträning! Det är så himla kul för att nu har vi fått ihop 3 fulla lag till Ericsson JR CUP som kommer gå av stapeln här i Stockholm vecka 25! Själv kommer jag vara med på en båt, men det är främst för att coacha de barn som kommer vara med på båten :) Det kommer bli så kul!

Men nu måste jag fortsätta träna lite tyska ska ha muntlig redovisning imorgon, men tills dess att vi hörs imorgon så visar jag upp mina andra köp från Borås: Ett par röda ballerinaskor + en marinblå scharf!


Är inte det här ett typiskt Sara-KÖP?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar