söndag 14 juni 2009

For full strike!

Hej mina sötungar! Saknat mig?

Igår kväll fick jag ett mycket sent telefonsamtal, det var A. Han ville ses idag, vilket skulle vara helt okej för min del, men sen blev det inte så idag i alla fall. Han hade besök som han trodde skulle åka hem ganska tidigt, men så var det inte. Men det kanske var lika bra att det inte blev något... JAG HANN STÄDA MITT RUM DÅ! xD Haha! Nu är det grymt vackert måste jag säga! Förr kunde man inte gå igenom det, men nu kan man!

Idag har jag också fixat en möjlig framtida sponsor till vår båtklubb! Grymt va!? Märket har inte kommit till Sverige än, men det håller på att komma in nu, och mitt seglargäng som jag har hand om har nu fått några grejer av det här företaget! Tröjor, kepsar och dricka (utan några konserveringsmedel)!


For full strike!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar