onsdag 3 juni 2009

Tandläkare som är rädd för tänder?

Sitter just nu i skolan och väntar på att studentkommitémötet ska börja kl 15.10.

Dagen började med ett möte hos tandläkaren, och hon verkade väldigt mesig och nästan intill rädd av sig, är hon rädd för att pasienterna ska bita henne medan hon har fingrarna i deras munnar?

Hon: Ja det är ju sista året för dig nu innan du måste betala för dig
Jag: Höhö då ska man alltså passa på att skada sig nu då? (ironisk ton)
Hon: he he, nee.. helst ska det ju inte hända något (mesigt och osäkert)
__________________________________________________________
Idag har jag fått reda på att jag kommer få MVG i svenska och i religion! Underbart eller hur!
Dock får jag bara G i tyska om jag inte tvingar rektorn att skaffa fram en tyska lärare som kan se till att jag kan få upp det till VG. Jag ligger precis mitt mellan G-VG, SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar