fredag 1 maj 2009

Åh vilken härlig dag! Har suttit ute i solen och läst Stig Larssons "Män som hatar kvinnor", grymt spännande bok! Sen har jag också tagit hand om mig själv också, ni vet göra en peeling i ansiktet och tvättat håret (testade det där provexemplaret jag fick från hampvaruhuset, det lycktade ganska speciellt, men jag tror mitt hår gillade kuren, men ska ser nog större skillnad när håret torkat). Nu väntar jag bara på mat, sen ska jag träffa Bella och Niklas ikväll för lite kvällsmys!


"Inte ett mooooln, så långt ögat kan nåååå!"


En god portion med fil, havregryn och hampfrön


Bra läsning ute i solen


En av våra hundar hittade ett mysigt ställe att sola på

6 kommentarer:

  1. Stieg Larssons böcker är så bra, jag kunde inte sluta läsa dem! Nu måste jag ta mig tid till att se filmen också :)

    Jag har rensat garderoben och säljer en massa på Tradera, kika in på bloggen eller här: http://www.tradera.com/auktioner/myshoebox

    SvaraRadera
  2. va härligt att läsa i solen! :D

    SvaraRadera
  3. mycket läcker blogg! ser att du haft lika soligt väder som mig!! hehe!

    SvaraRadera
  4. mysigt du verkar att ha det
    malin
    www.sweetieblogg.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt och trevligt =)

    SvaraRadera
  6. Åh jag älskar att ligga ute i solen med en bra bok! :)

    SvaraRadera