tisdag 5 maj 2009

Väderhumör

Är det inte kostigt hur värdet kan påverka en så mycket? Idag tycker jag det har kännts som en en så himla jobbig dag! Precis som vädret har varit! Mitt öga har fortfarande inte blivit bättre och troligen kommer jag behöva ha glasögonen minst en vecka till sa min optiker (jag har tydligen ett litet sår på ögat), jag har så himla mycket skola nu så jag spyr! Och så är jag bara allmänt deprimerd. Har i alla fall lite godis och smoothie, som syster har gjort, som gör dagen lite bättre. Nej nu är det väl lika bra att sätta igång med pluggskiten och få det ut världen och sen blir det Desperate Housewifes.

2 kommentarer:

  1. jasså, hoppas att det är många som vill ha dom då :D
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är lika bra att göra bort det!

    Jag vet inte om du såg att jag svarat på din fråga om nagellacket i kommentarerna, men det går i alla fall att köpa på typ Kicks och Åhléns :)

    SvaraRadera