söndag 10 maj 2009

18 årsmiddag!

Förlåt att jag inte skrev något i bloggen igår, jag ska förklara lite mer sen, för nu vill jag berätta om igår kväll! Det var 18 årsmiddag för två av mina vänner i klassen, Ida och Malin. De hade gjort en JÄTTE GOD middag och en JÄTTE GOD efterrätt! Hur mysigt som helst var det, och jätte fina presenter fick dem med av oss alla som var där! tyvärr kunde jag inte stanna allt för länge; Min sista buss slutar gå vid 20 över 12. Men Här är lite bilder från igår:


Gårdagens oufit: Klänning från Stylebystars


Så här såg det ut bakifrån: Hårspännen från H&M


Det var fint fixat!


Några av de som var där!
Bec, Cami, Daniel och våra två födelsedagsbarn = Malin & Ida


Jätte god mat!


Jätte fin och GOD tårta!


Presentöppning!

Fler bilder kommer när jag får tag på dem =)

5 kommentarer: