torsdag 28 maj 2009

Patetisk

Nu när jag skriver detta så är jag i Borås! Jag och min familj har förflyttat oss hit för att gå på min kusins konfirmation! Men den är inte för ens på söndag, så vad gör vi här så passa tidigt? Jo, Borås är en helt underbar stad när det gäller shopping! Vi har redan hunnit vara i Gällstad som ligger en bit utanför Borås. Där säljer de märkeskläder till billigare priser än i butiken, underbart eller hur! Jag har köpt ett par skor därifrån, men tyvärr har jag glömt min sladd till kameran så ni får vänta tills på måndag då vi kommer hem, då kan jag sammanfatta hela vår tripp med alla bilder ;)


"Sen har vi också upptäck att världen är grymt litet"LITEN FFS! världen är litEN" skriven av anonym. Helt ärligt hur händelserikt liv har den här människan som sitter och skriver detta? BARA för att jag råka skriva fel, har det aldrig hänt någon annan än mig? Patetiskt är den här människan som roar sig med att anmärka på saker och ting som ingen annan bryr sig om.

1 kommentar:

  1. ta det lugnt nu sara, och visa inte att han/hon trampar dig på tårna.. det är ju därför jäveln fortsätter.. det är jätte träkigt att han/hon gör så men fortsätter du att säga att den här personen är patetisk etc, etc så lär inte han/hon heller ge sig.. så nästa gång du ska svara på några kommentarer: skit i de som är nedlåtande så kommer det gå över. Jag lovar :)

    SvaraRadera