fredag 8 maj 2009

Fixar dag


Idag har jag faktiskt fått ganska mycket gjort! Det känns kanon! Jag var ute sprang så nu känner jag mig lite hälsosam och sen har jag också uträttat lite ärenden. Det blev även ett litet möte med Mari som har Hampvaruhuset. Hon är en sådan snäll människa, så hon lade in en överraskning till Eva som vann tävlingen! Den hemliga överraskningen som hon skickade med är väligt nyttig!

"Överraskningen KAN vara vinnare för Er som har många prov men även många fester att gå på, för de innehåller en hög andel essentiella fettsyror - Omega 3, -6 och -9 och lättillgängliga proteiner, vilket är REN festmat för hjärnan. Som fisk, fast vegetariskt."

Jag vill att Eva ska få sin överraskning, så i nästa vecka får ni veta VAD det var som var överraskningen ;-)


Mari som har Hampvaruhuset.se!

Jag måste också säga att ni är många som är intressarade av den vita väskan, vi kanske ska ha budgivning?

3 kommentarer:

  1. har bloggtorka.. åårh!
    lämna en kommentar i mitt senaste inlägg om vad du vill att jag skriver om gällande fashion! :)
    ha en fin kväll <3

    SvaraRadera
  2. Sv: Åh va bra, tack! =) Har du publicerat vinnaren än?

    SvaraRadera