söndag 3 maj 2009

Hemma!

Nu är jag hemma, efter att ha varit hos Elin, och även efter att ha övningskört med min syster och pappa. Jag måste säga att jag och min syster börjar bli ganska gryma! Men vi har fortfarande mycket kvar att lära...Ajja, nu ska jag inte tråka ut er för mycket, nu ska ni få se lite bilder och även en video från igår; enjoy!


Såhär såg man ut


Min underbara Elin var vacker, som vanligt! ;D


Hon är också ganska rolig! Kan ni se vad det står på hennes mask?


close up med mask på^^


Några av oss alla!
Linda, Malin, jag, Picen och Elin


Linda, Sandra, Elin och Jag


Vi hittade en hemmagjord mask


Sen blev det flum på hög nivå!


Som sagt; flum!


Hurra för alla som ska studenten!



På dansgolvet

1 kommentar:

  1. Verkar som du klarat dig (:

    Jag med, älskar att sjunga.. men kunde låta bättre ^^

    hahha har redan 2 som jag bestämt att gå på (: Får se om jag har tiden till så många (A)

    SvaraRadera