söndag 3 maj 2009

Vem är jag?


jag lovade ju er tidigare att jag skulle berätta lite om mig själv, eftersom ni läsare har ökat mycket nu, och jag hoppas ni fortsätter att följa mig! Men okej, vem är jag då?

Jag är en tjej på 18 år, snart 19 som heter Sara Westergren och bor i Stockholms skärdgård. När jag var liten så började jag på en seglarskola, jag var 6 år då jag började segla för första gången. Sen första gången jag satte mig i en segelbåt så har jag varit fast, segling är nu en del av min livsstil.
Jag började tävlingssegla (KSSS), och blev ganska duktig, men den riktiga utvecklingen kom när jag började på Motala riksidrottsgymnasium för segling. Det var då jag verkligen började komma upp mot eliten. Jag planerade att gå på det gymnasiet i 4 år (man kunde gå ett extra år för att få det lättare med studierna och träningen), men ångrade mig när jag hade gått ut 2:an.

Då hade all träning med seglingen tagit sina krafter på mig, och jag ville inte segla längre. Ni kan väl tänka er att lämna något efter mer än 10 års erfarenhet? Ja! Konstigt! Men det var det jag behövde, för att kunna änga mig åt mina kompisar. Något så jag tyvärr inte hade haft så mycket tid för... Men idag så jag står jag och mina kompisar otroligt nära varandra och de är bland de bästa jag vet i mitt liv! (Naturligtvis så ligger familjen högst upp!) Nu består mitt liv av: skola, vänner, familj, shopping, fester, jobb och mycket mer!


När började jag blogg då? Ja det kom anatligen med den trenden att alla började blogga, men nu är blogga bland det bästa jag vet! Och eftersom jag vet att ganska många läser min blogg, så försöker jag uppdatera den minst en gång per dag. Nu har ni fått veta lite om om mig,
Är det något ni undrar över? Fråga! =)

6 kommentarer:

  1. Hej Snyggingar!

    Just nu har jag en fantastisk tävling i min blogg!

    Var med och TÄVLA..

    ..om en plattång täckt med swarovski kristaller..

    ..till ett värde av 1995 kr.

    För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!

    Lycka till!

    --> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Nu har Du möjlighet att bli *veckans blogg*! Nominera din eller någon annans blogg här: http://alexandramarias.blogg.se/2009/may/dags-att-nominera-till.html

    Du får nominera hur många gånger som helst!
    *De 5 som väljs ut som nominerade har möjlighet att få en header, gratis!*

    SvaraRadera
  3. låter ju ändå skoj med segling :D

    SvaraRadera