måndag 11 maj 2009

Någon?

Okej, jag tror inte att min affärsidé var så bra som jag trodde? Eller så är det jag som inte säljer ut tillräckligt med bra saker? Vad vet jag! Men i alla fall, jag tar nog bort den bloggen. Jag får försöka minska mina "utsläpp av kläder (de gamla)" här på bloggen istället, men jag MÅSTE lägga ut det här, för jag känner verkligen att jag behöver den platsen i garderoben som de tar upp. I alla fall här är kläddpaketet:


Du kan få allt detta för 200 kr!
Det är 11 olika plagg, en väska och en parfym!
Allt är i storlek S/36, förutom den rosa tunikan i hörnet som det är XS men det är stor i storleken, så en S kan ha den. Sedan ett par byxor från Monki som är storlek 27/32.


Allt är i storlek S/36 förutom den rosa tunikan den är i xs men en S kan ha den!


Allt är i S/36 förutom byxorna som är i 27/32


Jag säljer även ut den här parfymen Still från Jennifer Lopes, den är dock inte full, det är lite mer än halva kvar.

6 kommentarer:

  1. Hur ser väskan ut? Hur bra skick är kläderna i och vad skulle frakten gå på?? =) ser mkt intressant ut iaf =) hälsning akmenelis@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Trevlig blogg med bra erbjudanden. Hade velat ha den vita väskan i inlägget längre ned. Tittar nog in igen snart är på jakt efter en ny kofta eller en ny snygg väska nämligen!

    SvaraRadera
  3. hur mycket går frakten på *? bor du i stockholm? kontakta mig

    SvaraRadera
  4. jag skulle kunna tänka mig att köpa det, kontakta mig om mer tack!

    SvaraRadera
  5. jag skulle nog vilja köpa dem

    SvaraRadera