onsdag 20 maj 2009

One happy reunion!

Shiit vilken dag! Den har varit helt underbar! Dock väldigt mycket stress, men det var det värt! Mitt tal i NP svenska B gick kanon! (vågar man säga mvg eller vadå? ;) Sen fick jag träffa min gamla klass från Motala!! Shiit vad glad jag var över detta! Har saknat er hur mycket som helst och det var så kul att se er igen, ska banne mig se till att komma ner på studentveckan, då jävlar asså! Då blir det festa av!

Sen måste man ju verkligen uppskatta deras humor! De lurade mig rätt mycket, men jag hade mina misstankar, men jag blev lite rädd där ett tag måste man ju erkänna! Haha, undrar bara hur D ska ta det när han får reda på vilket skämt ni gjorde? ;-) Grr på er!


Det var mycket sådana här tåg inne i stan!


Två helt underbara tjejer!
Jasse och Stina! Har saknar er jätte mycket!


Vi var på Ben&Jerry's och köpte med oss glass!!


Sen bestämde vi oss alla för att bli muslimer!
Haha nää det var ett studiebesök i den stora moskén vid medis =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar