torsdag 7 maj 2009

Eftermiddag

Shiit nu är jag trött i kroppen! Tror jag har sovit alldeles för lite nu på senare tid, men det är för det är så mycket plugg och allmänt massa annat också att göra. Men det kommer vara skönt när den här veckan är över, då kommer det bli lugnare.

Idag var jag och träffade Becca, det var så skönt att se henne igen! Det var jätte länge sedan! Vi gick på en riktigt lång promenad och snackade om allt och lite till, sen blev det att gå och sätta sig med en glass i haden och njuta av vårsolen! Jätte mysigt!
Nu måste jag iväg och handla, sen blir det lite plugg och senare ikväll ska jag träffa Bella. Jag ska också försöka hinna lägga upp en vinnare ikväll! Spännande ska det bli! Eller vad tycker ni?


Min baby!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Skickade häromdagen att jag va intresserad. Skumt.
    Ta gärna de via mailen
    lilla_smiley@hotmail.com

    SvaraRadera