fredag 8 maj 2009

Ledig dag

Igår var jag hos Bella och kan ni gissa vad vi hittade? Massa saker från när vi var små! Bellas bok som hon skrivit när hon var liten "Boken om migsjälv", och massa skolkort från när vi gickt vad på dagis! Shiiit vad FUL jag var! Jag skämdes nästan över mig själv! Tyvärr tycker jag också att jag inte såg så himla mycket bättre ut när jag gick i 9:an!? Men det var det, nu är nu och idag tycker jag om mig själv och min garderob!

Idag är jag ledig så idag ska jag passa på att göra sådant som jag inte hunnit göra den här veckan; Träna, Möte och plugga. Så nu ska jag sätta på mig träningsskorna och gå ut på en runda! Det är ju skönt att det är strålande sol så då kanske man kan få lite färg? Men först måste jag ut med hundarna, Bu har stått och gnällt hela morgonen.

Så länge kan nu ju spana in de nya saker jag vill sälja =)


Väska från Gina tricot


Väska från Wedins


Klänning från Gina tricot


Klänning från Vila

5 kommentarer:

  1. Jag gillar den svarta klänningen ;D vilken stl?

    SvaraRadera
  2. väldigt fina kläder och väskor.
    Gillar speciellt de två klänningarna!
    Vad ligger de på för pris och vad är det för storlek?

    SvaraRadera
  3. hu gillar den vita väskan, kontakta mig och du ska sälja den. puss o kram

    SvaraRadera
  4. hur mycket för den vita väskan? =)

    SvaraRadera
  5. Den vita väskan var jätte fin! Hur mycket säljer du den för? =)

    Såg att du hade publicerat vinnaren i tävlingen. Tråkigt att det inte blev jag men är gärna med och försöker igen nästa gång ;)

    SvaraRadera