onsdag 6 maj 2009

skola, möt och träning

God morgon! Idag blir jag tvungen att åka in till skolan, jag skulle egentligen ha min lediga dag, men ni kommer kanske ihåg att i måndags så blev det ingen skola? Jag stannade hemma p.g.a. mitt öga men jag fick reda på sen att skolan var stängd för den dagen för de hade problem med larmet, det innebar att många lektioner blev inställda. Därför måste jag åka in idag för att gå på en av de viktiga lektionerna. Efter skolan så måste jag hem, och då ska jag troligen åka till Mari (hon som har hampvaruhuset.se), sen måste jag hem och äta för ikväll så ska jag träna barn/ungdomar i segling. Men jag tänkte också berätta för er att tävlingen avslutas i kväll. Så om du vill vara med så måste du anmäla dig innan kl. 00.00, så ska jag försöka hinna kora en vinnare imorgon OM INTE så blir det på fredag.


Idag blir första skoldagen med glasögon (jag har ett sår på ögat)

5 kommentarer:

  1. Jaru, det borde jah ;D

    Har du inga klänningar? =)

    SvaraRadera
  2. Ja eller tradera, jag testade lägga ut lite där med. Jodå de går la framåt i alla fall. ;D

    Hoppas du får en bra dag ! =)

    SvaraRadera
  3. Hehe, planer för veckan då?

    SvaraRadera
  4. Va söt du är! Du passar i glasögon :)

    SvaraRadera