måndag 11 maj 2009

Ny affärsidé!

Idag kom jag på en ny liten affärside! En Auktions blogg! Jag har ju lagt ut ganska mycket kläder som jag ska sälja på sista tiden och det har slagit mig att det är ju inte så bra om det blir en vana att lägga ut saker som jag ska sälja, då tappar jag bara fokus på vad det är den här bloggen handlar om. Det ska ju handla om mig och mitt liv och självklart en sak som jag också brinner för mode. Och lite då och då behöver man ju rensa garderoben för att få plats med nytt. Men den största anledningen till att jag säljer ut saker är för att jag gått ner i vikt och därför inte kan ha en del saker. Men jag tycker ni ska ta och spana in min nya blogg: Auktionera ut om ni är sugna på att köpa saker under 100 kr! (inklusive frakt!)

I alla fall: idag har jag som sagt varit hemma, och jag har fått lite gjort på uppdraget i företagsekonomin, men fortfarande en del kvar.. Jag vill bara bli klar nu! Sen har måste jag göra Tyska, varför ska jag alltid göra saker i sista minuten nu för tiden?

1 kommentar:

  1. VIlken bra ide!

    Har du gått ner mycket i vikt?
    Har du några bra tips som funkar? :)

    SvaraRadera