söndag 17 maj 2009

Känslor som flödar!

Nu känner jag mig så hög på känslor!

Jag hade jätte trevligt med Mattias idag på danskursen, dock kände jag att mina fötter inte alltid hängde med men jag fick bröm för att jag hängde med så passa bra, tydligen så var det här 3:e lektionen totalt och för mig första, så ni kan ju förstå varför jag kände att mina fötter levde sitt egna liv.

Men men, i alla fall så måste man ju passa på att gratta Norge som vann igår! Dock trodde jag inte att den låten skulle vinna, var ganska skeptisk. Men när den spelades igen, igen och igen så började jag gilla den mer, mer och mer! Den är vacker och samtidigt så tragisk!
Sen var det så klart Storbritannien och Island som tog mig med storm! Sen var det Malta också..! Shiit det var helt klart grymt bra låtar i år! Jätte tråkigt att det inte gick som flera av oss hoppades på att det skulle gå för oss, men hallå? Jag menar låten är okej, men vi måste ändra på vår musiksmak om vi ska kunna lyckas i Europa! När ska Sverige inse det?

Sen har jag hittat en låt som får mig att tänka tillbaka, får hjärtat att sätta sig i halsen och tårarna att börja komma... Varför ska Kärlek vara så jobbigt?
Dessutom tittade jag nyss på parlamentet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar