söndag 3 maj 2009

Hur hittade ni hit?

Oj vilken kväll! Det blev ganska stressigt när jag kom hem till Elin, därför kunde jag inte blogga. Men jag lovar att när jag kommer hem, så ska jag viser er lite bilder och berätta lite mer om gårdagskvällen!
>Men tror ni jag fick en chock när jag loggade in nu här och såg att jag hade 20 kommentarer som väntade på mig!? Flera av dem var till tävlingen, men jag undrar, eftersom jag inte bett någon att länka om tävling, hur hittade ni hit? Intressant att veta =)

Ni är varmt välkomna hit i alla fall! Jag hoppas ni stannar, för om ni gör det så tänker jag göra en "Det här är jag"-inlägg och berätta vem jag är, vart jag kommer i från osv. Men nu måste jag gå och äta frukost med Elin! Vi hörs lite senare! Pussar&kramar

1 kommentar:

  1. http://molnboanna.blogg.se/ hittade jag hit från... Det är en tävlingsblogg där tjejen som driver den är riktigt bra på att hitta tävlingar, och blir tipsad om många också. Så du får tacka henne. ^-^

    Jag själv lägger bara upp de tävlingar jag själv är intresserad av på min blogg. :) Ha en trevlig söndag!

    SvaraRadera