fredag 1 maj 2009

Valborg

Igår blev det ju inte som det var tänkt, SUCK! Jätte tråkigt att det inte blev så, men det var ändå en skön Valborg. Jag kände nog att det blev till det bästa i alla fall, det var skönt att få kunna sova ut och ta det lugnt i all stress. Det blev i alla fall ett glas vin för mig och Bella (jag vet vad jag sa i förra inlägget, men lite mysigt får man väl ha? Jag tycker faktiskt att det hör lite till vuxen livet att kunna ta ett glas vin), kladdkaka-smet och Bella visade mig sin otroligt härliga robbotdans! Haha ibland är hon så rolig! Men tyvärr är denna film endast för privatbruk ;-)

Nu försöker jag ragga upp Bella så att hon och jag kan göra en picknick och cykla/gå någonstans och njuta av den, men vi får se hur det blir. Annars ska jag sätta mig ute i solen och läsa eller något, för sitta inne en sådan här dag vill man inte!



En väldigt mysig afton här på Dalarö


Mys hemma hos Bella

2 kommentarer: