onsdag 27 maj 2009

Fy fan!

Nu är jag riktigt utmattad!

BAJS PÅ FÖRETAGSEKONOMIN! När jag skickade in mitt uppdrag (en uppsats) bara för att kolla på vilken nivå den låg på så sa min lärare att den låg på VG, och idag fick jag G på den i betyget! Hur tusan kan det komma sig!? Nu måste jag göra om det en del för att kunna komma upp på VG. PERFEKT! Just vad jag behöver när jag verkligen inte har en massa annat att göra också!

Senare idag fick jag i alla fall träffa Yakob! Han står vakt på slottet just nu. Riktigt kul att få träffa honom igen kan jag säga! Har saknat honom sen dess att jag slutade i Motala. Sen har vi också upptäck att världen är grymt litet (eller i alla fall Sverige), för att en av de killar i Yakobs pluton är tillsammans med min vän Frida! (och de har inte träffats genom mig eller Yakob, utan de har träffats av sig själv eller vad man ska säga ;)

Nu har jag precis kommit hem från träning med barnen på vår båtklubb. Riktigt duktiga har de varit idag för det har blåst satan! Nu är det bara massa skolarbete som väntar + packning för imorgon åker jag och familjen till Borås och släkten! Men nu får det bli lite Grey's innan allt tråkigt!


Puss&kram på er!

2 kommentarer:

  1. "Sen har vi också upptäck att världen är grymt litet"LITEN FFS! världen är litEN

    SvaraRadera
  2. Fick också jävla skit G på mitt uppdrag och måste komplettera massa. Blir så arg. Hon ställer för höga krav, seriöst..
    /Malin P

    SvaraRadera