söndag 10 maj 2009

Klädpaket!

Jag skrev förut att jag mådde dåligt och att jag skulle förklara varför, och det ligger till så här: Jag är nu för tiden väldigt trött, spelar ingen roll hur mycket jag sover = jag är alltid trött. Jag orkar aldrig heller göra några skolarbeten. Detta gör mig arg! För jag vill lyckas i skolan, jag vill få bra betyg och jag vill också att jag ska kunna känna att jag gjorde ett bra jobb. Att jag kämpat för det betyg jag vill ha och sedan få det.

Men nu har jag fått ett ryck! Jag vill inte känna så här, så nu vill jag in med det nya och ut med det gamla; så därför säljer jag ut nu ett klädpaket. Hur mycket vill jag då ha för det? Håll i er: 80 kr! Eller högstbjudande, men det är ni som betämmer priset på det.


Tröja från H&M, Topp/klänning från Gina tricot, Topp från Zara, Topp från H&M, Skor från Din sko, pärlhalsband, pilotbrillor, örhängen.

Senast svar om hur mycket du vill ge för paketet är på tisdag kl 19.00!

16 kommentarer:

  1. Hej.


    Vill du tjäna pengar på din egen blogg? koll då in mitt inlägg om de i min blogg helenesjoberg.blogg.se

    inlägget heter " tjäna pengar på din blogg".

    SvaraRadera
  2. Hallu, vad är det för storlek på grejorna?
    Skulle gärna vilja ha :D

    SvaraRadera
  3. ny liten butik med bäst priser

    unzip.se
    unzip.se
    unzip.se

    FRANK DANDY SALMING

    fraktfritt
    säkra betalningar
    snabba leveranser
    snyggast underkläder till rätt pris

    SvaraRadera
  4. Okey, ja.. för jag vet inte riktigt om jag kan ha allt ju (:
    hur går betalningen till? :p

    SvaraRadera
  5. Vad är det för storlekar, och hur går betalningen till?

    kram fanny

    SvaraRadera
  6. sv: vad är det för storlekar :) ?

    SvaraRadera
  7. Jadu, jag är lite intresserad. Men jag vet inte riktigt ännu! :P

    SvaraRadera
  8. nej, det var tyvärr lite för stort (;

    SvaraRadera
  9. Vet precis vad du menar, ibland spelar det ingen roll hur mkt man vilar och sover, man är alltid lika trött.
    Gå gärna in på min blogg och läs dagens barncitat, barn är för härliga!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Storlekar? :) På skorna också.

    SvaraRadera
  11. okej :) Inte min storlek tyvärr :/ X)

    SvaraRadera
  12. Vilka storlekar är det på kläderna? Kan vara bra och veta innan man köper ^^

    SvaraRadera
  13. vad är det för storlekar? på skorna oxå?
    meila mig gärna, enas_roos@hotmail.com

    /Vanessa

    SvaraRadera