tisdag 19 maj 2009

Lycklig!


Åh herregud vad glad jag blev när idag fick reda på att min gamla klass kommer komma till Stockholm! De reser ändå upp från Motala till Stockholm för att få träffa mig! Shiit vad söta det är! Haha, nää kanske inte riktigt det var så, men man får väl drömma lite? ;-) De ska på klassresa skulle man kunna säga, fast bara över dagen och då vill man ju verkligen försöka träffa dem om det går!! Guud vad jag skulle älska det! Men vi får väl veta mer imorgon om hur det blir, skulle kanske träffa Bella för en liten fotografering också.

Inte nog med att min klass ska komma imorgon, jag ska hålla i ett tal. Inte inför dom då utan för min andra klass i kunskapsgymnasiet och det är NP nationella. Tyvärr får det här mig bara att tänka på när jag höll mitt lilla avslutningstal inför min gamla klass i Motala när jag berättade för dem att jag inte längre skulle studera med dem. Det var en hel del som tappa hakan och efterråt så gav ALLA mig en kram, de ställde sig automatiskt på ett led och krama mig hej då. Shiit.. Jag trodde jag skulle börja gråta! Nej nu måste jag sova så att jag vaknar imorgon!


Bild på Platengymnasiet i Motala, min gamla skola

PUSS!

1 kommentar:

  1. Hej! Jätte fin! Men tyvärr så har jag redan en vit kläning. Men tack för tipset! =)

    SvaraRadera