fredag 15 maj 2009

Matthew Williamson for H&M

Igår tror jag att ingen missade att Matthew Williamsons 2:a del av kollektionen för H&M kom ut, givietvis så tänkte jag "njee tror inte jag kommer köpa något, men jag vill gärna se på kollektionen", men vad händer? Jo! Såklart att jag köper hem en Bikini! Det sved lite i plånboken.. Men det är kanske värt det? Jag gillar den i alla fall, lite udda, men man måste våga när det gäller mode!


Bikini från Matthew Williamson by H&M och en Nagellack från Isadora följde med mig hem igår
Saz New Darlings!

3 kommentarer:

  1. Den där bikinin var också riktigt fin :)

    Jag trodde faktiskt det skulle vara mer folk där vid öppningen men det var ganska glest. Hur mycket som är kvar av kollektionen som är kvar nu vet jag inte, får kika nästa gång jag ska på stan :)

    SvaraRadera
  2. Åh, så sjukt fin bikini! Kollade på en sån fast i baddräkt (finns på min blogg). Vilken bra smak du har ^^ Kul att ha nånting från Matthew Williamson-kollektionen också.

    SvaraRadera
  3. Den där bikinin är så snygg, men jag köpte en väska från Matthew Williamson-kollektionen istället! :D Kolla gärna in den på min blogg :)

    SvaraRadera