måndag 4 maj 2009

Hemma

Idag vaknade jag med ett rött öga, FORTFARANDE! Kunde inte få in linsen, så jag bestämde mig för att idag är en sådan dag då jag gör bäst i att stanna hemma och försöka plugga därifrån. Men jag måste även in och kolla mitt förbannade öga! Nu har jag haft det i flera dagar och jag vill inte vara blind då jag måste gå utanför dörren. Så idag ska jag åka först till optikern och se om de kanske kan hjälpa mig, om de inte kan det åker jag till sjukhuset.

Så länge kan ni faktiskt få njuta av en film jag gjorde igår på de bilder som togs i lördags, då jag var på en skiva med mina underbara vänner! Vi hörs lite senare!

3 kommentarer:

  1. Ahh världen är liten!
    Jag var i Goa och Agra, var på ett bröllop i Agra nämligen, det var fantastiskt vacker, när han kom riddande i turba på sin vita häst!
    Var var du, och var du där på semester?

    SvaraRadera