onsdag 6 maj 2009

Nu är jag hemma från skolan! Egentligen skulle jag på ett möte också, men det hinner jag inte. Så det får bli imorgon istället! Nu försöker jag raskt plugga lite och sen ska jag ner till Båtklubben för att träna barnen/ungdomarna, sen blir det Grey's antomy när jag kommer hem. Har ni sett reklamen för kvällens avsnitt? Det verkar grymt läskigt! Så då behöver man: en filt, något gott att knapra lite på och en bästa vän att skrika tillsammans med när man blir rädd. Nej, vi får höras lite senare, nu måste jag plugga vidare innan jag ska sticka iväg!

Btw, ni är grymt många som har hittat hit angående tävlingen! Vad kul, eller hur? ;-)

2 kommentarer:

  1. okej kommentera mig då så jag vet ;D

    SvaraRadera
  2. Hejsvejs! Hur står det till med dig då? Har inte hört från dig på länge... ;)

    SvaraRadera