onsdag 29 april 2009

Tävling!

Hej!

Nu är jag hemma från träningen av de barn/ungdomar som velat börja tävlingssegla, de tyckte det var super roligt att vara med! Och man blir ju så glad själv när man lyckas få barnen att känna så! :D

Men är ni redo för tävlingen? Den här tävlingen är helt öppen, det betyder att du som inte har en blogg, kan också delta! Den enda ni behöver göra är att skriva att ni deltar är tävlingen! (glöm inte mail adress!) Ni kan antingen göra det via kommentarfältet eller via min mail: sazdarling@hotmail.com, märk mailet med "tävling".

Vad tävlar ni om?


Ni tävlar om detta:

En sjal, Lotion från Britney Spears "Fantasy", Ett halsband, Ett prov exemplar från Hampvaruhuset och Handlotion!

Så vad väntar du på? Gå med i tävlingen!
Tävlingen avslutas om en vecka!

55 kommentarer:

  1. Självklart är jag med och tävlar!

    Men också jag har en tävling, eller utlottning kanske man ska säga! Jag lottar ut en sexleksak från bedofroses.se Kolla gärna in den: http://emliely.blogg.se/2009/april/chans-att-vinna-en-sexleksak.html

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med såklart!

    SvaraRadera
  3. Jag är jättegärna med och tävlar:D!
    kram, tami.

    SvaraRadera
  4. Jag är självklart med:)
    går gärna med i min tävling med!

    thihi håller tummarna!

    SvaraRadera
  5. Visst vill jag vara med :) Tack för tipset ^^

    SvaraRadera
  6. Jag är med! :)

    mail : juliakarlsson.blogg@hotmail.com

    Finfina grejer där :)

    SvaraRadera
  7. va roligt att du skrev till mig när du hade en ny tävling! :)
    Är juh absolut med i även denna tävling! :)

    Har även länkat, även om det inte va ett krav :)

    Länk: http://hosio.blogg.se/2009/may/tavling-minigoddiebag.html

    SvaraRadera
  8. Hejsan! Jag är nu med och tävlar!

    totiloo_@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Jag är absolut med och tävlar,
    mandymupp@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. jag är gärna med och täävlar, gratis är bra! :D

    Hanar_sabri_99@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg

    http://molnboanna.blogg.se/2009/may/sjal-lotion-mm.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  12. Jag är med och tävlar! :o)

    katarina.hornaeus@gmail.com

    SvaraRadera
  13. jag är med. Hoppas att jag vinner nu. =)



    laura_r86@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  15. jag är med och tävlar. hoppas att jag vinner nu.


    laura_r86@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. (Vet inte hur jag ska kommentera i mitt namn?
    Louise heter jag i alla fall ;-)

    Jag skulle väldigt gärna vilja vara med. Har haft en väldigt tuff vecka, fick tillbaka mitt projektarbete (100p kurs i gymnasiet) som jag lagt ner hela min själ i, var övertygad om att jag skulle få MVG. Tror du inte jag fick VG? Jag började gråta och blev så jäkla ledsen.

    Haft en riktigt kämpig vecka med andra ord, skulle behövas piggas upp lite..

    louise@brinks.se

    SvaraRadera
  17. Klart jag vill vara med!

    monticka at gmail

    SvaraRadera
  18. Jag är absolut med och tävlar!

    Min mail: hannadjuis@hotmail.com

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  19. jag är med :D
    robin.bexx@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Hej va roligt med en Lätt tävling Tycker jag självklart vill jag vara med och tävla :)

    misenfisen_bruden@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med och tävla :) är ju jätte roligt med tävlingar kom inte i håg om jag redan har skrivit dåligt minne haha :)

    misenfisn_bruden@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. nämen, min kommentar finns inte med! :(
    skriver en till då !
    Fantasy ska tydligen lukta otroligt gott och de andra priserna är finfina de med! :D

    SvaraRadera
  23. Jag vill vara med. ^^

    creyla@live.se

    SvaraRadera
  24. Jag vill gärna vara med och tävla!

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med och tävlar


    http://lindatavlar.blogspot.com/2009/05/vinn-sjal-lotion-mm.html

    SvaraRadera
  26. Jag vill gärna vinna detta fina kit :)

    jessii7@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är med, och jag länkar på www.photoher.blogg.se :D

    SvaraRadera
  28. Åh, här vill jag absolut vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  29. Jag är absolut med, och håller tummarna nu att jag har turen :)

    SvaraRadera
  30. Jag är med och tävlar.. =) Har länkat i min tävlingsblogg http://marielleanderzon.blogg.se/tavlingar/2009/may/tavla-om-lite-blandade-saker.html#comment

    Jag vill gärna vinna detta underbara kittet för att muntras upp efter denna trista valborgs helg då min pappa blev misshandlad i sitt hem och var nära att mista livet. Att vinna gör ju inte att just det ändras men jag kommer definitivt att bli massa glad och det känner jag att det behövs just nu . :) Mvh

    mellis_81@live.se

    SvaraRadera
  31. Vad trevligt! Jag är absolut med. Har länkat i tävlingsbloggen också:

    http://evamar.blogg.se/2009/may/sjal-lotion-halsband-mm-5-maj.html

    SvaraRadera
  32. Hejhej ^^

    Jag är gärna med och tävlar ..


    *Ha det så bra*

    btw. Min email-adress är: Chatarina__12@hotmail.com ifall jag skulle ha turen på min sida.

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med :)
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  34. Jag vill va med!
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med! :D

    t.wahlsten@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag deltar härmed i tävlingen :)

    SvaraRadera
  37. Jag vill tävla :-)

    SvaraRadera
  38. Tack för tipset, jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat till den här:
    http://sandratipsar.blogspot.com/2009/05/vinn-goodiebag_03.html

    SvaraRadera
  39. Hej! Kul med en tävling! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Här är min mail adress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  40. jag är med :)
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. javillvinnajavillvinnajavillvinnajavillvinnajavillvinnajavillvinnajavillvinnajavillvinna :D
    haha
    kram

    SvaraRadera
  42. Åh, vilka fina och användbara priser! ;D
    Jag är gärna med i utlottningen.
    /Cicci - trasselsudden_ at hotmail com

    SvaraRadera
  43. Jag vill gärna vara med och tävla!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  44. Hej! Vilka fina priser och vad roligt att man får vara med fastän man är "blogglös" :) Älskar Fantasy doften, brukar alltid lukta på den när jag är på Åhlens.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  45. Ok, jag vill oxå vara med:)
    svartakatten@live.se

    SvaraRadera
  46. Jag är jätte gärna med! :)

    alejandra.guzman@live.se

    SvaraRadera
  47. Hejan! Jag är jättegärna med och tävlar!

    Har haft en jättejobbig vecka och är allmänt nere och allt bara suger! Om du vill muntra upp mig, feel free ;)

    Kram!
    KristinSchyllner@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag är med :) superkul!

    www.tinydancer.devote.se
    emeliewahlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag är gärna med :D

    bolivianita_89@live.se

    SvaraRadera
  50. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar! :)

    carolinaaa_92@live.se

    SvaraRadera
  51. Jag vill gärna vara med!

    SvaraRadera
  52. Självklart är jag med och tävlar! :)

    alexandraguzman_@hotmail.com

    SvaraRadera