tisdag 14 april 2009

Arhh!! Är så trött på skolan nu!

Blää vad jag inte orkar med skolan!! Jag vill tillbaka till fjällen och bara leva livet helt enkelt, är det för mycket begärt? Tydligen om man vill komma någonstans i livet (med att få jobb och så). Varför måste man behöva gå på gymnasiet för att kunna få ett hyfsat bra jobb? Eller ens för att få kunna plugga vidare på högskolan? Jag förstår inte de som hoppar på högskolan direkt efter gymnasiet, jag skulle vilja ha ledigt! Tror inte ens att det är hälsosamt för en själv att börja plugga igen direkt efter gymnasiet, då har man redan pluggat mer än 10 år!
Ajja, nu måste jag sluta för att Tyskan börjar... Som sagt: Man vill väl komma någonstans i livet. Men behöver jag tyska för det?

1 kommentar:

  1. svar: sorry för ett ganska sent svar..

    aa tack det var bra!:)

    SvaraRadera