tisdag 14 april 2009

Önskar att verkligheten var sagovärlden

Hej bloggen!

Fy fasen vad mycket det känns som om det är att göra nu. Vi har så grymt mycket i skolan, och jag har turen att inte ha lika mycket som mina klasskompisar eftersom jag redan läst vissa kurser. Men jag känner mig stressad, och jag kan bara tänka mig hur hemskt stressade mina kompisar måste vara. Men vi ska väl klara oss igenom det här, och sen är det inte långt kvar till sommarlovet! Hoppas det kommer snart!

Men Blää vad jag saknar att vara liten! Att bara sitta och kolla på Disney-filmer hela dagarna, skulle inte det vara underbart? Jag har suttit och kollat på klipp på You Tube från Tarzan, Aladdin och Lilla Sjöjungfrun och guuud vad jag önskar att man var liten igen! Disney är ju det bästa!
Nej nu ska jag ut och rasta hundarna.. Det har ju till vuxen livet att ta lite ansvar *suck*, och sen måste jag plugga (ännu fler suckar..). Men Jag fick i alla fall lite tid till att drömma mig bort till sagolandet en stund, back to reality.

Ni har väl inte glömt tävlingen? Några inlägg ner hittar ni vad priset är och vad ni ska göra för att var med ;D eller så klickar ni här

1 kommentar: