torsdag 16 april 2009

Jävla tant!

Nu ska jag berätta något som hände mig idag. Jag hade varit i skolan och fick sluta tidigare, så då tänker jag "Jaa vad bra då tar jag och ringer upp mamma så att jag kan vi äta lunch tillsammans". Så jag går mot Gullmarsplan och sätter mig på tunnelbanan in mot stan, och när jag letar efter en plats att sätta mig på eftersom nästan alla platser upptagna. Men så bestämmer jag mig bara för "ajja, jag får väl sätta mig här", Det är 4 platser och på en av dem sitter en äldre kvinna som sitter längst in. Men när jag just tänker sätta mig ner så lyfter den här tanten upp sitt ben och lägger det på den platsen jag tänkt sätta mig på och börjar skrika mot mig!

Hon skriker:"Du ska fan inte sitta här! Jag är så trött på alla er idioter med era mobiler som plingar hela tiden!"
Jag blev så chockad!
Jag säger: "Förlåt.."
Hon:"Sätt dig någon annanstans! Jag är så trött på er alla här i vagnen!"
Jag:"Okej, men du kanske inte ska bo här i stan då om du är så trött på alla?"
Hon:" Nej, jag ska inte flytta på mig! Ni är idioter! Jag slår vad om att det säkert är någon videokamera här som spelar in allt"

Fy fan vad chockad jag blev! Jag pallade inte käfta emot, det skulle bara blivit värre. Men man gör ju inte så! Hon måste ha haft någon psykisk störning eller?

5 kommentarer:

  1. Hihi tack, jag älskar verkligen din header.. Min dag har varit bra, hur har din dag varit? Och hur mår du idag? :)

    SvaraRadera
  2. hahaha det är lite jobbigt med tanter som är galna. Man måste bara prata lugnt med dom xD Haha nejdå asså kan fatta att du blev sur!

    SvaraRadera
  3. i stan kan hon väl bo men hon kanske ska överväga att inte åka komunalt.. typ satsa på en bil eller så.. Det är ju faktiskt så med ALLA att man måste anpassa sig när man åker kollektivt. Man kan ju ionte tro att man får göra hur ma vill när man åker med massa andra som kanske också tycker det är jobbigt.. Vilken FITTAAA!!!! (ursäkta språket men jag blev fan sur!)

    SvaraRadera
  4. Haha, så rätt av tanten!!

    SvaraRadera