söndag 5 april 2009

Tar ledigt en vecka från bloggen!!!

Hej alla kära blogg-läsare!

Tyvärr stämmer rubriken, jag kommer troligen inte kunna blogga på en vecka för jag ska upp till fjällen med Bella och hennes familj och troligen kommer det inte finnas något internet där. Därför säger jag hej då och trevlig påsk! Ni kan väl skriva något: typ frågor och funderingar. Något iaf! Så att jag har mycket att göra sedan i bloggen när jag kommer hem sen igen! Allt mellan himmel och jord! Visst ni tillexempel att det var egentligen en dansk snubbe som uppfann inbrottslarmet? Tyvärr blev det stulet..

Ajja, ni fattar vad jag menar! Nej, nu ska jag sticka och umgås med min älskade Bella en hel vecka!! Pussar&kramar, vi hörs när jag kommer hem!

3 kommentarer:

  1. Mjoo precis, yes blev ju toppen bra sen när man väl var framme.. det ska man ju tacka för! (a)

    aha fan va najs! :)

    Mysigt med fjällen, hoppas du har det toppen bra dära!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du vann inte tävlingen men kom på delad andraplats! Därför har jag skrivit ett litet inlägg om dig i bloggen!

    SvaraRadera