fredag 17 april 2009

Vilken bra dag!


Tillbaka från en härlig och uppfriskande shoppingrunda med Elin! Det var verkligen jätte kul att få träffa henne igen, det var ett tag sedan och vi har ju alltid så roligt när vi ses! Hoppas jag träffar henne igen snart. Tanken var också att jag INTE skulle köpa något, men hur slutade det? Joo jag kommer ju hem med en svart cardigan, en BH och ett par trosor. Det blir så när man ser att H&M har rea, och man blir speciellt glad när ens bästa kompis räknar ut att man sparar mer än 350 kr på det man vill ha, och då man kan ju köpa saker med gott samvete, eller? ;-)

Föresten har jag nu kollat alla som är med i min tävling, det är ÄN SÅ LÄNGE 17 st anmälda! Vad kul va! :-D Hoppas ni blir fler ;-) Något annat som är väldigt kul att jag kom på 2:a plats i LiiCee's tävling! Ni vet dem om L300 produkterna, så jag kommer få ett liitet tröst pris hem i brevlådan! :-D Är inte det UNDERBART!?
Sen har jag sett att jag hittils har fått 2 röster i bloggspejarens tävling, tack så mycket till er som röstat! Men jag hoppas att ni andra också röstar på mig ;-) det gör ni här.


Dagens Shoppings fynd!

Nu ska jag äta något sen ska jag till Bella på film mys!

4 kommentarer:

  1. Självklart! Har nu röstat ;)
    Hehe!

    Yes har hälsat henne de, hon tackar (:
    Kram

    SvaraRadera
  2. Många kommentarer från ditt IP-nummer... Utan länkar. jag vill alltid tro det bästa om folk så hoppas du har många kompisar hemma hos dig.

    SvaraRadera
  3. Jag har blivit galen i din blogg, hur mår du?

    SvaraRadera