måndag 20 april 2009

Till salu!

Jag måste lägga in detta!
Dessa saker vill jag sälja, för tyvärr kan jag inte ha dessa saker eller så ligger de undan gömda i garderoben. Någon som kan tänkas vilja köpa allt detta?


Bolero: från Esprit strl S
Skor: Från Shoe Factory strl 37
Topp: Från Zara strl S
Pilotbrillor: från Wedins
Allt detta kan du få för 200 kr! (det är ett paket)


Nej nu måste jag fortsätta plugga! Men om ni är intresserade: skriv en liten rad här heller skriv till mig på min mail:
Sazdarling@hotmail.com

3 kommentarer:

  1. Åhh så glad jag blev! ;) Tihhi underbart! Tack Tack!! (:
    KRaaam!

    SvaraRadera
  2. vad ska du hitta dpå idag då:)?

    SvaraRadera
  3. Haha, tack! :D

    Och har faktiskt fått många komplimanger för min kamera.. den är rätt gammal, från 2004, men kan inte skiljas från den pga att den är lite annorlunda alla andras :P

    SvaraRadera