onsdag 15 april 2009

Rekord!

Ett väldigt sent inlägg nu, och egentligen skulle jag behöva plugga, men det är ju så roligt att blogg och så lovade jag ju er att berätta om en tävling! Tävlingen hittar du hos här hos LiiCee, hon lottar ut produkter från L30o! Vem vill inte ha det!? Jag Skulle verkligen behöva det! Som fattig student så har man inte alltid råd att köpa vad man vill, och som nu när huden verkligen skriker efter hjälp så vill man ju väldigt väldigt gärna vinna produkterna från L300! Nu får man ju hoppas att man vinner bara ;D

Jag måste föresten berätta en rolig sak! Jag har rekord i antal besökare och antal kommentarer idag! Roligt va? :D Troligen kommer kanske kommentarerna att bli fler eftersom jag själv och har Tävling, och förhoppningsvis kanske besökarna också?
Jag ska också berätta för er att jag kommer troligen att ha fler tävlingar i framtiden, så missa inte det!

Tävling hos LiiCee


Imorgon så kommer jag ha skola från 9.10-11.40, sen kommer jag troligen att träna (känner att det börjar bli dags för det!), sen måste jag ta tag i pluggandet.. Men något roligt ska man väl också hinna göra?

3 kommentarer:

  1. va härligt med fler besökare! ooh tävlingar de gillar vi :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en bra dag tjejen :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack för att du sa vad du tyckte, själv gillar jag den svart vita men båda är ju lite häftiga inte för att bilden är så snygg haha.. Hur har din dag varit? :) Super bra blogg

    SvaraRadera