tisdag 14 april 2009

Har det Perfekta livet en mörk sida? Sant/Falskt?

Jag kan inte låta bli att skriva om det här, även om många andra bloggare också kommer skriva om det. Men det låter så orimligt i mina öron: Kan Blondinbella ha varit otrogen mot sin Storstadspojke?

I mina örgon låter det som sagt, ganska orimligt eftersom hon lever det som vi kallar det "det perfekta livet", dock vet vi ju också att hon har psykiska problem som hon kämpar med och då har jag upplevet att Nils har varit ett stort stöd för henne, är det någon annan som uppfattat något annat?
Katrin, henne har jag uppfattat som: Rak, hård och ärlig. Därför har jag också svårt att tro att hon skulle hitta på något sådant här. Även om många säkerligen kommer ställa sig på Bellas sida så kan jag inte göra det helhjärtat, eftersom jag tror inte Katrin skulle göra något sådant här. Min teori är att Katrins "källa" har lurat henne för att få kunna få sin 5 minutes of fame.

Vad tror ni?

4 kommentarer:

  1. Jisses, undra om det är sant :O

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken söt blogg du har :)
    Du missar väl inte tävlingen i min blogg? Gå in på min blogg & kika in i kategorin *Tävlingar* för Din chans att vinna ett lyxigt hudvårdspaket från L300!
    *mvh LiiCee.*

    SvaraRadera
  3. Sv: Tycker du? Tack så mycket, din är inte dum din heller! :)

    SvaraRadera
  4. det är ganaka svårt att hänga med i det där inlägget eftersom jag inte vet något om det sen innan och du berättar inte så mycket heller.. du berättar mest vad du tycker men väldigt lite om bakgrunden.. det skulle vara kul att bara få veta lite mer av vad som ligger bakom allt och hur det här kom upp och så du vet :)

    SvaraRadera