fredag 24 april 2009

Tävling!

God morgon på er!
Idag kommer jag åka iväg över helgen för att segla i Västerås, tyvärr så vet jag inte om jag kommer ha tillgång till internet och därför vet jag inte om jag kan blogga. Men då tänkte jag, passande nog, att vi kör igång en ny tävling!

Det du tävlar om är det här:



Ett halsband, två örhängen och en handkräm!
(ev. frakkostander står vinnaren för)

Det som du behöver göra är:

Skriv varför just DU vill vinna
(Det kan du göra bland kommentarerna, men glöm inte din mail!)

Men du kan också förbättra dina chanser att vinna genom att:

1. OM du har en blogg, skriv om min tävling där! Glöm inte att länka mig inlägget!

2. Gå in på Gratis makeup och bli medlem! Glöm inte skriva vad ni heter så att jag kan hitta er där.

3. Du kan gå in och rösta på mig som månadens blogg, det gör du här. Glöm inte att skriva ditt namn där så att jag ser att du har röstat! (om du redan har röstat så skriver du bara vad du hette när du röstat)
Glöm inte att du själv skriva in vaad av allt det här du har gjort, så att jag lätt kan se om du har förbättrat dina chanser till att vinna!

Jag kommer hem på söndag (kväll troligen), ni får höra om min helg då! ;D

2 kommentarer:

  1. *sv; hihi ja men verkligen :) Önskar dock att jag hittade det när jag var pytteliten :P haha kram!*

    SvaraRadera
  2. DESIGN BY EKBERG24 april 2009 kl. 18:15

    hihi tack, hoppas du har det bra denna soliga helg!

    SvaraRadera