onsdag 15 april 2009

Tillbaka från studentklännings jakten

Hej Bloggen!

Nu är jag tillbaka från stan med Bella. Gud vad vi har letat som tusan efter en studentklänning till henne! Vi hittade 2 alternativ, men den ena klänningen var slutsåld i hennes storlek (är inte det typiskt!?) dock kan man beställa en ny från Malmö eller Göteborg som kanske kan ha kvar i den storleken, och den andra klänningen finns det bara 1 av i hela Sverige så om hon ska ha den gäller det att bestämma sig ganska fort.

Men mitt i allt det här så var vi inne på Zara, och där blev jag heeelt förälskad i en outfit och ett par skor! Bella blev också förälskad i sin, tusan att man vill spara på pengarna! Men jag ska nog se till att skaffa mig den där outfiten (a), så småning om...


Min och Bellas Outfits!
Snyggt eller vad?


Kolla vilka snygga skor!!! Jag vill verkligen ha dem i min garderob!


Men nu måste jag plugga lite, sen ska jag tipsa er om en tävling!

3 kommentarer:

  1. Annars kan ni ju kolla på asos =)

    SvaraRadera
  2. åh, vad snygga skorna var! :) jättefina outfits ni fick på er, Zara har verkligen mycket fint ^^

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Var med och tävla i veckans blogg i min blogg! :) http://emmestar.se/2009/04/14/anmal-er-till-v-bveckans-blogg/

    SvaraRadera